Saturday, December 4, 2010

entah la dia...

Fuhh....ada debu la...erm  lap sikit.Dan sebenarnya agak lama aku tak g tengok aku yang satu nie sian dia time aku suka in love hari-hari aku g jengok dia tapi lately kurang tapi bukan dah x love cuma aku banyak perkara nak kena buat dulu ada rasa nak jumpa dia time keje tapi aku x boleh dekat. Depan mata pun aku x mampu nak cium sebab penat sian kan aku dan dia.


Dia lah tempat aku luah segala rasa dalam hati aku ni, dia x esah pun kalu aku nak maki-maki depan dia senyap je. Bila tanya dia jawab paling tidak pun dia senyum. Entah dia yang aku anggap kawan sudah seperti manusia yang paling aku sayang from deeply of heart.


Kalu aku tipu dia pun  kantoi dia okay je..aku pun pelik kenapa dia macam tu, mula mula aku ingat dia x ada rasa kat aku tapi lama-lama baru aku tahu. Dia betul suka dan sayang aku. Dia kata dia suka semua perihal buruk yang aku ada sebab dia kata aku lebih baik dari apa yang dia nak. Kalu baik dansempurna itu terlalu biasa bagi dia sebab benda dua tu kadang-kadang tak jujur dn ikhlas macam buruk dan jahat.


Aku selalu guna nama dia untuk kesenangan aku sendiri. Macam-macam lah lagi aku buat tapi dia still ok!
Dan aku juga x ingin dia berubah sebab kerana itu dia aku selalu tengok cermin dan perhatikan diri sendiri kenapa aku jahat sangat, kenapa aku buat dia macam tu walau seribu kebaikan dia buat untuk aku. Ataupun inikah kenangan paling best dalam hidup aku semasa kat Serdang ni selama aku kenal dia dan dia cipta semua ini untuk tinggalkan aku kelak.


Biarlah kalu dia tinggalkan aku pun aku tau itu balasan aku sebab x jaga hati dia baik, walau apa pun yang terjadi aku sayang kamu macam kamu sayang diri kamu.

No comments:

Post a Comment