Wednesday, March 23, 2011

Di kesiangan 23 mac 2011

Salam rabu buat kalian, akuh baru bangun dari tido jam 2 petang. Ini semua gara-gara si Aqeel yang comel dan manja itu menangis jam 2 pagi hingga aku x lena sampai jam 6 pagi. Dalam 5 jam yang berlalu itu aku menerobos ke ruang FB dan YOUTUBE . Aku buat kan susu panas sekali lagi dan makan roti ngan jam strawberry. Dengan harapan akuh boleh tidor kemudian. Itu semua harapan. Dalam 5 jam itu juga sambil aku buat susu panas dan roti akuh terasa perasaan ini mendesak untuk mempunyai teman jiwa "soulmate" dalam otak akuh ini ada nama Hannah saja . Akuh ada rasa nak propose "lamar" dia tapi banyak persoalan yang aku kena jawab. Kenapa lah susah sangat aku Awangku Muslim bin Awang Ayub nak buat keputusan?. Sigh...huhh. Akuh juga berangan pagi tadi yang akuh ada anak dan wife yang baik. Aku pun teringin nak ber "B" mcm orang lain nak bercinta. Tapi maksud itu bukan nya aku terdesak babe! just teringin kembali bersayang-sayang. Aku tidak macho dan hensem seperti Jonny Deep or Ed Westwick or Fahrin Ahmad tapi aku juga boleh dalam ketegori mereka. Pegasan tol la..but it is the fact i'm not that bad.

Lupakan hal-hal yang bisa membuat lelaki lemah "perempuan". But i love u mak and all my sisters. Akuh dah pun tahun akher balajar risau la pulak dapat ke tidak keje and akan kah aku keje dengan apa yang aku belajar. Tapi aku nak bisnes . Hasrat hati nak dok kampung jaga Mak dan Abah. Selama akuh membesar akuh tidak pernah mnghiburkan mereka dengan baik, ada saja tindak tanduk akuh menjadi bualan orang sekeliling yang suka menyibuk hal aku. Biarlah aku nak jadi apa! Akuh pun tidak tahu apa yang aku merapu petang ini hish! ini lah aku suka berfikir dan berangan.

Buat kalian kalu boring baca blog akuh ini aku x boleh nak tolong buat korang happy. Tapi kalu kalian semua dah baca sebaris pun aku happy so terimakasih la ea. Bagi la komen yang membina untuk aku coret blog kali depan ini yang lebih baik dan menarik.Salam mesra dari aku yang berbintang Libra.

No comments:

Post a Comment