Saturday, December 3, 2011

Hari ahad 3 hari bulan 12 tahun 2011 aku baru saja pulang dari Stapak, sebelum sampai umah aku singgah mamak beli maggie goreng Syahip,..sebenarnya aku dah lama tidak menitiskan rasa jiwa aku kat blog nie. Ia selama aku sendirian tanpa kekasih sunyi dan sepi. Aku memaksa mata aku untuk tidak tidur pagi 2:58 waktu Malaysia. Aku memberi kan tekak ini dengan secawan coffee mix 3in1 biar mata-mata sepet aku ini tidak bisa lelap. Dan sebenarnya aku tiba mampu untuk menjadikan curahan rasa aku pagi ini dgn baik oleh kerana aku tida bisa memikir sebaik-baik.

aku ingan berlari tapi kaki aku x bisa melangkah.
aku ingin mendengar suara cinta tp dia tidak ada.
aku ingin bermanja tetapi aku sendirian d kamar mira.
semua keingin itu di dorong oleh rasa puas yang salah dlm erti kata lain bukan itu matlamat aku sebenranya.

araaaghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!! cuma dlm hati saja aku berteriak semua tidak mampu  aku luahkan. ia terbuku.

Separuh nafasku terbang bersama angan yg tidak pasti tp aku masih berharap kejaiban itu akan muncul.

dah la aku nak tido.

end 3:11 am.

No comments:

Post a Comment